2017. január 8., vasárnap

Zsazsogó Nyáplic - A szívedben


*Elisabeth csodálkozva nézte, de nem szólt egy szót sem. Néhány percnyi hallgatás után Darcy izgatottan odalépett hozzá, és így kezdte:

- Hiába volt minden vívódásom... nem használt semmit. Nem tudom elfojtani érzéseimet. Meg kell mondanom, mennyire imádom, mennyire forrón szeretem magát.

Elizabeth elképedését nem lehetett leírni. Csak ámult, pirult, nem hitt a fülének, és hallgatott.*

Elidőztem egy kicsit a sorok felett, ujjamat lassan végighúztam a sorokon, majd a következő oldalra lapoztam, hogy folytassam, de az izgalom erőt vett rajtam, és hirtelen összecsaptam a könyvet. 

- Neeem, neem, nem teheted meg ismét! – szóltam magamhoz szigorú arckifejezést erőltetve magamra, de aztán mégis sietve a legvégén nyitottam ki ismét a könyvet.

*- Ön sokkal nemesebb lelkű, semhogy tréfát űzzön velem.*

- Jajj! A legjobb rész!

*Elizabeth teljesen átérezte a fiatalember szokatlanul fonák és kínos helyzetét...*

Aztán, néhány átlapozott oldallal később már magam előtt láttam Colin First-öt és Jennifer Ehle-ét is, ahogy a nyitott hintón ülve kigördülnek a templomkertből és megfeledkezve a körülöttük lévőkről megcsókolják egymást.

Vigyorogva zártam össze ismét a könyvet. Milyen romantikus! Milyen elképesztően romantikus! Azok a gyönyörű, zavart vallomások, azok a... milyen izgalmas és tökéletes! És én már annyira ismerem, hogy türelmem sincs sorról-sorra végigkövetni a történetet. 

Vajon Ő mondana valaha ilyesmit? Most nem erre a kifacsart, néha egész kifacsart udvariaskodó stílusra gondolok, hanem ilyen eszméletlen romantikus dolgot, mint Darcy Elizabethnek.

Félretettem a könyvet, és a mobilomért nyúltam. Gyorsan bekapcsoltam a wifit, amit az olvasás idejére kinyomtam. Nem törődtem az érkező üzenetekkel, csak megnyitottam a messengert, és megkerestem a világ legcukibb profilképét, ami mellett ott virított a jel, hogy épp elérhető. Vajon… vajon, ha egy más korba születtem volna, én is bálokon ismerkedhettem volna? Vajon… vajon ő...

Gyors üzenetet küldtem neki:
<Kinek a neve van a szívedbe vésve?
                                                    ???>
<Mindegy
<Szeretsz?
                                                    ???>
<Csak úgy… <3
Ja.>
<
Szeretlek>
<<3 <3 <3
Megosztás: 

2 megjegyzés:

  1. Imádtam! És a Büszkeség és balítéletet is! Aki még nem olvasta, ne hagyja ki, olyan fanyar, huncut angol humor van benne, már azért megéri!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Pontosan! - az a tökéletesen Austen-esszencia... az angol humor...

      Törlés