2016. október 19., szerda

Vantana M. Forest - Álmodni


Mindig volt valami álmom. Hol olyan, ami teljesíthető, hol kevésbé valóságos.

Most itt állok Koppenhága utcáin a frissen szerzett emlékérmemmel, hogy körbeutaztam a világot, és nem tudom, mit kezdjek az életemmel. Nem mondhatom, hogy elfogytak az álmaim. De mégis, valami ilyesmi történt.
Még csak hatvan éves vagyok, de már nem tudom, mit csináljak. Pedig pont ezt akartan elkerülni, ezért álmodtam annyit, hogy megvalósíthassam őket.

A középiskolás éveim alatt megtanultam finnül, svédül és norvégul, mert nem tudtam eldönteni, hogy hova akarok kiköltözni. Végül Dániában kötöttem ki, szerencsémre, az öt nyelvvel, amit beszéltem sikerült elboldogulnom és a dánból is ragadt rám valamennyi.

Egyetem alatt döntöttem el, hogy én ezt nem akarom befejezni. Elvégeztem pár képzést, aztán nyitottam egy állatmenhelyt. Nem tudom, hogy sikerült, de befutott, rengeteg támogatás érkezett, rengeteg állat talált otthont általam.

Egyre merészebbeket álmodtam, tombolt bennem a segítő szándék. Kiutaztam Afrikába és egy segítő szervezettel kinn töltöttem egy évet, majd miután hazatértem Romániába, kiderült, hogy meghaltak a szüleim. Már semmi sem kötött a hazámhoz, megtörten ugyan, de kiköltöztem Dániába. Az egyik önkéntes rendezvényen megismerkedtem életem szerelmével. Újabb álmom vált valóra. Gyönyörű nő volt, akivel legszívesebben leéltem volna az egész életem.

A második gyerekünk születése után azonban nem bírtam tovább. Annyi minden volt még, amit meg akartam csinálni!

Sokáig gondolkodtam, hogy velük, vagy nélkülük, de végül negyvenöt évesen, egyedül, nekivágtam a világnak. A családommal folyamatosan tartottam a kapcsolatot, néha haza is utaztam, de inkább éltem a nagyratörő álmaimnak.

Olyan helyeken jártam, amiről mások csak álmodnak, vagy nem is tudják, hogy létezik ilyen.

Most, hogy itt állok, egyedül, egy pillanatra átfut az agyamon, hogy nem szabadott volna elhagynom a családom, de aztán megrázom a fejem. Igenis megérte ez az egész.

De most mihez kezdjek? Merre menjek?

Hirtelen eszembe jut egy ötlet. El kéne mesélnem másoknak az utazásaimat.
Ki fogok adatni egy könyvet.
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése