2016. október 2., vasárnap

13. hét - Összegzés


Üdv, kedves írótársak!

Új hónap, új hét, új cím. Ám mielőtt még hivatalosan is beléphetnénk a 14. hétbe, szeretném megköszönni, hogy továbbra is velem tartotok, azért pedig különösen hálás vagyok, hogy aktívak vagytok és olvassátok/véleményezitek egymás munkáit. Szerintem nem tévedek, ha azt mondom: sokat jelent mindenkinek.

Egyik ismerősöm megjegyezte: jó ötletnek bizonyult ez a kihívás, mert talán kicsit összehozza az írókat/bloggereket, és nem hinném, hogy nagyon mellé lőtt ezzel a kijelentéssel.

Egy igen aktív hét van a hátunk mögött, ami nem is csoda, hiszen érdekesnek, jó alapanyagnak bizonyult a cím, valamint olvashattunk beküldött elmaradásokat is.

Talán felmerült bár bennetek a kérdés, ha viszont nem, akkor megelőlegezem: meddig fog tartani ez a kihívás? Őszintén? Fogalmam sincs, még én sem gondolkodtam el ezen. Van egy igencsak terjedelmes listám (azaz többszáz címem), és ha el is fogyna róla minden, vadászhatok új címek után, de ez nem hinném, hogy befolyásolná a kihívás hosszát. Talán addig fog tartani, ameddig a lelkesedésünk ér, talán addig, amíg időm van foglalkozni vele, nem tudom. Kezdetben azt hittem, bukás lesz az ötlet vége, szóval már így is sokkal tovább tartott, mint vártam. Talán ez a hossz mindenkinek más, elvégre ha valaki ráun a 300-asok alkotásába, bármikor kiszállhat (és természetesen bármikor újracsatlakozhat). A lényeg, hogy lehetőségeim szerint szándékomban áll olyan sokáig fenntartani a blogot, ameddig lehetséges.

És akkor ugorjunk a következő hétre, melynek címe: Ritmus.

Sok sikert!
Megosztás: 

2 megjegyzés:

  1. Bizony-bizony, csak kapkodtam a fejem, azt se tudtam, melyik alkotásba olvassak bele legelőször 😸

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! Remélem, hogy a későbbiekben is sok alkotást olvashatsz még. ^^

      Törlés