2016. szeptember 29., csütörtök

Lucykee - Hullócsillag


Lement egy tehetségkutató, jöhet a másik, s nekem jó sok pénzem lesz. S ezek az emberek még mindig elhiszik, hogy megvalósítják az álmaikat! Hozzávágunk húsz milliót, de fennmaradni szinte egyik se tud, mert azt hiszik, hogy a szájukba adjuk a sült galambot. De harapnak rá, szépen sorjában, mindig más koncepció, ugyan az a lényeg. A sok idióta bekajálja, hogy a szavazatukkal támogatják a szerencsétleneket. Jó sok könnyet ejtenek, megpróbálnak szépen énekelni, táncolni, vagy csak lenni. Eközben leadunk rengeteg reklámot, hisz ezek zabálják őket, így többet keresünk ezen az egészen, mint amit befektettünk. De szerettem az én kis irodámat, ahol unalmamban el tudtam vonulni, s figyelni, ahogyan az alkalmazottjaim szerencsétlenkednek.

Judit, a titkárnőm rám pillantott, s a szemembe nézett. Gondolom, megint arról a sorozatról szeretne beszélni, melyet közösen formáltunk. Rettenetes, és nézhetetlen, de a sok idióta bekajálta.

- Samuel, gondolom, unatkozol, kicsit beszélgessünk a sorozatodról! Anyu hiányolja azt az aranyos kislányt, aki két éve ment el nyaralni, kíváncsi lenne, mit találsz ki. S melyik tehetségkutató licenszét vásároltad meg? – Kezébe vett egy aktát, s beleolvasott. Szorgosan falta a betűket, majd lerakta a papírt, s felnevetett. Ilyen arccal szokott nézni, ha tetszett neki az ötlet, s jól tudtam, hogyha tetszik neki valami, másoknak is tetszeni fog. Drága mulatság volt megvenni a Hullócsillagot a franciáktól, de úgy éreztem megérte.

- Jó koncepció. Felhozunk egy csillagot minden héten, foglalkozunk vele, majd különbféle számokat kell dalolnia, így adódik hozzá minden héten egy-egy énekes a háromból, de bármikor lehullhatnak, mint egy apró kis hullócsillag. Ezzel meg fogjuk ütni a főnyereményt. Aki nyer, fürödhet a milliókban, aki meg nem hazakulloghat egy fitying nélkül…

Tét nélkül. Hajtjuk persze őket, hogy megvillantsák tehetségüket, de az első hibánál kirúghatjuk őket. Kedvünkre szórakozhatunk velük a döntőig. S a nézők ebben segítségünkre lesznek… hiszen ő „kezükben a kis hullócsillagaink sorsa, döntsenek helyettünk!”
Megosztás: 

3 megjegyzés:

  1. Csak ismételni tudom az előttem szólók szavait. Remekül belesűrítetted ebbe a háromszáz szóba a lényeget!

    VálaszTörlés