2018. március 15., csütörtök

Moro - Öngyilkosság

Várj rám tavaszig

Ahogy a patikába sietek rohanó léptekkel, igyekszem nem visszaemlékezni azokra a napokra, amiket vele töltöttem, míg a gyogyóban voltam. Pedig ott van, a rohadt életbe, a szemem előtt a huncut mosolya, elképesztően lehengerlő hangja, és a kedvessége! Nem akarok rá emlékezni. Nem lenne nehéz ennyire az egész, ha nem találkoztam volna vele!

Pedig csak egy alkut kötöttünk.

El akartam mondani, de nem tudtam. Az az átkozott bakancslista! Nem arra volt, hogy segítsen felejteni, és aztán új életet tudjak kezdeni. Nem azért csináltam végig azt a 9 pontot, hogy elengedjem őt.  Hanem, hogy mindent magam mögött hagyjak, az életemmel együtt. Tavasz van, és kötött az ígéretem.

Alig egy éve már, hogy Hyden nem jött haza, én pedig megígértem neki, hogy tavasszal követem. Hogy a halálban is vele leszek. Erre bevittek a diliházba, mert azt mondák idegösszeroppanást kaptam, és meg akartam halni. Vincent is ott volt. Pont akkor engedték ki. Nem kellett volna, hogy észre vegyük egymást. Nem kellett volna emlékeztetnie arra, milyen szép az élet.

Átkozottul szemét vagyok.  Megveszem a nyugtatót, a biztonság kedvéért két dobozt, majd hazafelé igyekezek. Útközben megnyitom telefonon az email fiókom, és írni kezdek neki.


Emlékszel még arra a 9 pontra? Amit együtt végig csináltunk? Eleinte kiröhögtél, hogy ilyet csak az elcsépelt tinikönyvekben csináltak, de végül segítettél. És megszerettél. Emiatt hálás vagyok neked. Tudtál úgy szeretni, hogy én már nem tartoztam ide. Segíteni akartál. Én meg hazudtam neked, hogy jól vagyok. Sajnálom. Ma meg fogom ölni magam. Amikor ezt olvasod, halott leszek.
Ég veled!
M.


A lakásomba érve beállítom késletetett küldésre az üzenetem, majd levágom magam a fotelembe, és egy pohár víz mellett megeszem az összes nyugtatót. Egyre jobban lelassul a légzésem, a szemhéjam elnehezedik. Minden olyan békés. Elengedem magam, és úszom a halál felé. Kezemből kicsúszik az üvegpohár.

Valaki fogja a kezem.

Valaki szólít a nevemen. 
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése