2016. november 12., szombat

The Nameless One - Közjáték


A történet kitalált! Bármilyen hasonlóság valós eseményekkel vagy személyekkel a véletlen műve!

1. Bent vagyok! Nyertem! Az ellenfeleim mind leszerepeltek, enyém a szavazatok több mint fele! A kötelező ünneplés után már kezd rámszakadni a felelősség érzése. A hatalom, amit kölcsön kaptam négy évre, azt követeli tőlem, hogy erőmön felül is jót tegyek. Mert annyi minden van, amit jobbá kell tennem! Munka kell a választóimnak, utakra és kórházakra van szükség, gondoskodni kell a nyugdíjasokról, és még sorolhatnám napestig... Annyi tennivaló, és én még azt sem tudom, melyik feladat a legsürgetőbb. Meg fogom oldani, épp ezért választottak meg, ezért állt mögém a párt, mert én alkalmas vagyok. Hosszú évek kemény munkájával bizonyítottam már be, hogy tudom mi a becsület, a tisztesség, a kitartás, a hűség!

2. Ma tettük le a képviselői esküt a parlamentben. Emelkedett percek voltak, utána megalakítottuk a frakciónkat. Elosztottuk a bizottsági helyeket, én a gazdasági bizottságba kerültem. Úgy gondolom, ez az a terület, ahol hasznos lehetek. Végül is évtizedekig igazgattam egy céget, amit sikerült egy országosan meghatározó vállalattá fejlesztenem. Itt is csak ezt kell tennem, jó üzleteket kell kötni, amin az ország keres, amitől nő a GDP, fejlődik a gazdaság.

3. Ma behoztak egy javaslatot a bizottságba. A HDV. Zrt kizárólagos szerződtetését tette volna lehetővé, az összes útépítési feladatra, a kormányzati ciklus egészére. Az ellenzékiek ágáltak ellene, én is leszavaztam. Túl drága volt, versenyellenes, bűzlött a korrupciótól.

4. Ma a folyosón történt egy kis közjáték. Odajött hozzám a frakcióvezető. A HDV javaslatról beszélt, elmagyarázta, hogy ha megszavazom, az tényleg nem jó az államnak, de jó a pártnak és nekem. Azt mondtam ez nyílt korrupció. Azt válaszolta, ez a politika.

Ha a HDV nyer, támogatja a pártot. Én pedig azért járok jól, mert minden szerződést a feleségem ügyvédi irodájával készítettnek el. A feleségem cége közel egymilliárdot kereshet! Legközelebb igennel szavazok!
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése