2016. november 27., vasárnap

A. T. Jolt - Közjáték


Giccses parti volt. Olyan tipikusan gazdagokhoz illő. Drága anyagú, hibátlan szabású estélyik és öltönyök, méregdrága ékszerek, tökéletesen felkent smink és már-már orrot csípő parfümök és kölnik. A parti helyszíne egy talán túl elegáns bálterem volt, ehhez társult a kellemesen jazzes hangzású zenekar muzsikája a háttérben, a zsíros, ízletes ételek megszámlálhatatlan fogásban, és persze a pezsgő.

A tószt után mindenki szétszéledt. Páran párjukat karon ragadva a tánctérre libbentek, a többség hol a bálterem italospultjához, hol a mesébe illő kertbe ment beszélgetni. Én a bőrkanapéra telepedtem le két barátnőm társaságában. A hangulat már most felfokozottnak érződött, pedig még csak a második pohár pezsgőnket szopogattuk.

Amikor a téma egy gazdag és jóképű grófra terelődött, kiszálltam a beszélgetésből, s helyette a bálterem többi vendégét kezdtem figyelni. Akkor vettem észre őt. Magas, kidolgozott izomzatú, sötét hajú férfi szemrevaló vonásokkal, frissen borotvált arccal, fehér ingben és sötétkék öltönymellényben. Az ing szabályosan feszült rajta. Oh, és az a tekintet… Minden nő, aki mellett elhaladt, utánapillantott, neki pedig ez szerfelett örömet okozott. Sármos mosolyt és kacér kacsintásokat küldött a bámulói felé, szabályosan elolvasztva őket. Azon kaptam magam, hogy képtelen vagyok leemelni róla a tekintetemet.

Egy férjével érkezett nő játékosan rácsapott a hátsójára, amint elsétált mellette. A döbbenet többek arcára kiült, a férfi azonban hamar túltette magát a dolgon, és egy széles mosollyal jutalmazta a nőt. A nő balján ülő férfi már nem volt ennyire elnéző. Vörösre vált arccal felállt, majd valamit dörmögött a jóképű idegennek. Az idegen közelebb hajolt a férfihoz, súgott valamit a fülébe, mire a férfi szemében szikra villant. Olyan erősen arcon csapta az idegent, hogy az hátratántorodott, majd egyensúlyát vesztve a padlón landolt. Többen riadtan ugrottak fel a helyükről. Az egyik nő pezsgőért szaladt. Az idegen készségesen elfogadta.

Azt beszélik, hogy a parti után az idegen egy nővel az oldalán távozott, a dühös férj nőtlenül.
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése