2016. szeptember 14., szerda

Lucykee - Feláldozás


Véres éjszakát zártunk… rengeteg embert láttam el, de én is alig álltam a lábamon. Utáltam a háborúkat, de rengeteg előfordult abban az időben. A Föld forrongott, mindenki a másikat szidalmazta, de akinek volt egy csöpp esze, próbált a másikon segíteni. 

Levetettem magam a nővérszobában, levettem magamról a maszkot, a kesztyűt, s lecsúsztam a falon. Fáradt voltam… s ahhoz se lett volna erőm, hogy hazakóvályogjak. Bár csak gyakorlaton voltam, benn kellett maradnom. Elegem volt… iskolánkat lebombázták, de azért járj be gyakorlatra! Zseniális… mintha csak áldozati bárányok lennénk…

Felsóhajtottam, majd az előttem ülő árnyalakra pillantottam. Hiba volt múlthéten megidézni! Ó mekkora hülye vagyok én, nekem is lehetett volna jobb ötletem! Halottakat nem szabad piszkálgatni, fájdalmas végeredménye lehet… vagy lehet, hogy csak én kezdek becsavarodni…

Az egyik doktor volt az, de annyira felismerhetetlen volt a hajnali fényben, hogy azt hittem rá hírtelen, hogy egy szellem. Az utóbbi időben megszállt engem a misztikum.

Vigyázzba vágtam magam, s próbáltam értelmes fejjel nézni, miközben körül-belül negyvennyolc órája folyamatosan ébren voltam.

- Menjen haza… - sóhajtott fel a doktor, majd kitöltött magának egy kávét. Lassan kezdtem koffeinmérgezést kapni… remélem, nem fogja a kezembe nyomni, hogy maradjak még tizenkét órát. – Annyi koffeintől, amit maga megivott az utóbbi napokban, szerintem mérgezést kapott…

- Áh… nem vagyok fáradt… - hazudtam. Jó hazudozó voltam, de látszott… kezdek beledögleni ebbe a hétvégébe…

- Akkor, ha nem kellek, már elindulok hazafele – felsóhajtottam, majd kiléptem az ajtón. Éreztem, hogy valami nagyon nincs rendben, szédültem… próbáltam a falnak támaszkodni, de nem ment, nem volt erő se a karomban, sem a lábamban… majd pedig fejem hatalmasat koppant a padlón, s összeestem…

Nagy Erika, élt a huszonegyedik század közepén. Rövid életét, bár nem akarta az egészségügy oltárán áldozni, sikerült neki. Családján kívül senki se emlékszik ki volt ő. Halálát végkimerülés okozta, illetve a nagymennyiségű kávé miatti veseleállás.
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése