2016. augusztus 22., hétfő

Hetedik hét - Összegzés


Üdv minden résztvevőnek és olvasónak! Sajnálom, hogy késett ez a bejegyzés egy nappal, de programokkal teli volt a hétvégém, és talán nem is volt annyira sürgős megírnom ezt a néhány sort, elvégre alig érkezett írás a hetedik heti címhez. Természetesen nem siettetek senkit, akkor külditek, amikor csak szeretnétek, és időtök is engedi. :)

Hamarosan kezdetét veszi az iskola, ami azt jelenti, hogy mindnyájunk napjai gondosan be lesznek táblázva. Eddig igyekeztem naponta egyszer (néha többször is) megnézni az e-mail fiókomat, de az iskolai hajtás miatt nem ígérem, hogy minden nap eszembe fog jutni. Ha az általatok küldött iromány csak néhány napon belül kerül fel, azért előre is elnézést kérek, de igazán nagyon megszerettem szerkeszteni ezt a kis kihívásblogot, szóval semmiképp sem áll szándékomban hanyagolni. :)

Elkezdődött a nyolcadik hét, és a címetek ezúttal: Puha haj.

Sok sikert és kellemes alkotást kívánok!
Megosztás: 

2 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem amúgy, hogy honnan veszed a címeket? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Deviantarton találtam egy csomó címlistát, lementettem néhányat (így is többszáz címem lett), és ekkor ötlött eszembe ez a kihívás. :)

      Törlés