2016. július 5., kedd

Vantana M. Forest - Veszélyes játék


Most találtam rá erre a számítógépes játékra, de rögtön beleszerettem. Gyönyörű grafikájú, nem is látom a pixeleket. Már egy órája ezzel játszom, a barátaim próbálkoztak, hogy kirángassanak innen, de nem sikerült nekik. Pedig azt a filmet néztük volna moziban, amire két évet vártam már. Annyira akartam látni! De valahogy a játék nem engedett el. 

Az egész egy fantáziabirodalomban játszódik, kicsit olyan, mint a Trónok Harca. Középkori szenny, és bűz az egész. Utcai gyilkosok, egyszerű rablók. Ellenük kell harcolni. A karakterem egy katona. Még csak nem is a király testőrségébe tartozik, viszont nem is szabadlovag. Ő a nagybetűs Senki. Senki sem ismeri, senki nem tudja róla, hogy ki ő pontosan. Még én sem. Sose láttam még az arcát. 
Mikor előszőr rákattintottam a játék hirdetésére, talán még az igazi mocsok szagát is érezni véltem, elhomályosult a látásom és csak vért láttam mindenhol. De nem tartott sokáig, és nem is tudott eltéríteni attól, hogy regisztráljak. Mikor elkezdtem megadni az adataimat, nagyon meglepődtem. Kíváncsiak voltak a magasságomra, a súlyomra… Nem értettem minek ehhez a játékhoz ilyen. De rendben. Megadtam. Nem tudom miért tettem, hiszen anyumék megtanítottak az internet használatára. De mikor hamis adatokat akartam beírni, valami megállított. Talán a kisangyal volt a vállamon. Vagy az ördög.


Már az ötödik óra végén jártam, a karakteremet, név híján Bélának hívtam, de nem nagyon tetszett neki. Ezt onnan tudom, hogy feldobott egy kis ablakot, hogy azt a nevet akarja, ami az én igazi nevem. Így lett Krisztián. Nem nagyon foglalkoztatott ez a kis incidens, játszottam tovább. Már kettő zsebtolvajt elkaptam úgy, hogy semmilyen sebet nem szereztem. Azonban ez már egy nehezebb pálya volt. A csatorna bűze facsarta az orrom, az alkonyati fényben nehezen láttam. Egy gyilkost üldöztem. A város legszegényebb részein szaladtam keresztül, utolértem a férfit. Hátulról belémszúrtak egy kést. A katona rám nézett.

Majd mindketten összerogytunk. Holtan.
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése