2018. július 3., kedd

Mi lesz most?

Üdv mindenkinek!

Nagyon röstellem, hogy mostanában ennyire elhanyagoltam a blogot, de mivel új munka sem érkezett sok, ráadásul én is kicsit szüneteltettem a saját háromszázasaim írását, nem láttam értelmét, hogy új címeket hozzak, mivel már így is akad belőlük elég.

Nagy öröm volt számomra, hogy a számláló még mindig aktívan jelzi a látogatókat, és alkalomadtán kommentek is cserélődnek egymással.

Szóval mi lesz most? A blog természetesen NEM zárja be a kapuit, szóval ha még kedvet érzel az alkotáshoz, küldj bármit nyugodtan, ki fogom tenni. DE új cím egy ideig nem fog érkezni. Hogy meddig, az egyelőre meghatározatlan.

Ha már senkit sem hoz lázba a háromszázasok írogatása, azzal sincs semmi gond (miért is lenne? elvégre egy teljesen kötetlen dologról van szó), max. nem kerül publikálásra semmi új. Persze én azért remélem, hogy egy-két friss alkotást olvashatok még, de ez teljesen rajtatok áll. Ha esetleg megint fellángolna a dolog, az új címek is elkezdenek potyogni megint.
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése