2017. augusztus 24., csütörtök

Minseo - Repülni

A november különös hónap volt Lisa számára. Ilyenkor mindig kilátogatott a temetőbe és rózsát vitt kedvese sírjára, aki immár 6 éve hagyta egyedül ezen a világon.

2011. november 26. Ez volt a végzetes nap, mikor Lisát hazaérkezése során egy levél várta az ajtójában. Akkor már hivatalosan is együtt voltak barátnőjével, Amberrel és naponta találkoztak is.
Az a levél azonban mindent megváltoztatott.

Lisa! 
Tudom, hogy ezt nem így kellene megtudnod, és hogy pont te nem érdemled meg ezt, de ma véget vetek neki. Mindennek. Annak ellenére, hogy te mindig biztattál és mondtad, hogy rettenetesen fontos vagyok neked, én még mindig teljesen egyedül éreztem magam. Nem gondoltam, hogy megérdemelsz engem, ahogy azt sem, hogy elég voltam neked. Nem voltam és nem is vagyok, most már talán te is tudod.
Tényleg nem akartam, hogy így legyen vége, de tudod mit? Mindig kérdezted, hogy mi volt a legnagyobb vágyam, de sosem feleltem rá egyenesen. Most elmondom, hiszen azt hiszem, ezután a levél után teljesülni fog minden, amit akartam.
Szabadnak lenni, akár egy madár, nem akartam kötöttségeket, nem akartam ezt az előítéletekkel teli világot. Azt sem, ahogy az emberek néztek ránk, mikor az utcán egymás kezét fogva sétáltunk. Nem akartam rosszalló tekinteteket, elítélő szavakat, csalódott monológokat, terhet... Nem akartam ezt az életet.
Senki sem kérdezett meg, mikor megszülettem, hogy akarok- e élni, pedig a válaszom egyértelmű nem lett volna. Mások jogtalanul döntöttek a sorsom felett és ezt soha sem leszek képes megbocsátani. Ahogy azt sem, hogy mindezek után elítéltek, mikor megmondtam nekik, ki vagyok.
Tudod, mit? 
Ezek után inkább felmegyek a hegyre és eleget teszek legmélyebb vágyamnak, amit már kicsi korom óta rejtegetek magamban.
Ha legközelebb megkérdeznéd, mit akarok legjobban, azt felelném, repülni. Ma pedig végre teljesül az álmom. Ne sirass meg, csak engedj el, hiszen ez minden, amit valaha is csinálni szerettem volna.
Csókol: Amber
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése