2016. október 10., hétfő

14. hét - Összegzés


Kedves alkotók!
Sajnálom, hogy késtem egy napot, de előző héten szinte semmire sem volt időm, ezt gondolom azok is észrevették, akik napokat vártak arra, hogy reagáljak az elküldött ímélekre (te jó ég, el sem hiszem, hogy az e-mailt mostantól ímélnek kell írni).

Viszont jobb későn, mint soha, úgyhogy a felesleges sorokat hanyagolnám is, hiszen nem találkoztam semmivel, amire érdemes lenne szavakat fordítani.

A bejegyzések díszítéséül szolgáló képekkel még bajlódok, mert még mindig nem akarnak úgy működni, ahogy az elvárandó lenne tőlük, de igyekszem.

A 14. hét most már hivatalosan is véget ért (természetesen lemaradásokat folyamatosan lehet küldeni), kezdődhet a 15., és a cím: Vérszag.

Sok sikert!
Megosztás: 

5 megjegyzés:

  1. Micsoda? Ímélnek kell írni? Komolyan, az új szabályzatot a hülyéknek találták ki... Mindent megengednek benne ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már azon sem lepődnék meg, ha a muszáj-t ly- nal kellene írni a szabályzat szerint -.-

      Törlés
    2. "Megnyugtatlak", ha jól hallottam, elvileg el fogják fogadni ly-nal is...

      Törlés
    3. Milyen jó is nekem, hogy még a türelmi időben érettségizhetek xD

      Törlés
    4. Vantana M Forest2016. október 14. 19:12

      ly-nal?? Dehát... eleve mi a csudáért írják azzal az emberek a muszájt?

      Törlés