2017. augusztus 7., hétfő

The Nameless One - Jól vagyunk

Kedves Szüleim! 


Hirtelen nem is tudom, hol kezdjem a levelemet, de azt hiszem, legjobb lesz letépni a ragtapaszt! Szóval kicsesztetek velünk! Amikor kicsik voltunk, én is, Öcsi is felnéztünk rátok. Ti voltatok a szilárd kőfal, ami biztonságot adott, kizárta a rút valóságot, és úgy cseperedtünk fel, hogy hittünk Bennetek, és hittünk abban, amire tanítottatok! Elhittük, hogy ha jók vagyunk, mások is jók lesznek hozzánk, hittünk a hűségben, bizalomban, abban, hogy a családjával bármit megoszthat az ember. Hogy mekkorát tévedtünk, az is bizonyítja, hogy erről levélben értekezek Veletek! 


Tizenhat voltam, Öcsi pedig csak tizenkettő, mikor kiderült, mindez hazugság. 


Apa! Szeretőd volt, elhagytál minket, se szó, se beszéd kiléptél az életünkből! Anya! Te erre talán másképp emlékszel, ha egyáltalán emlékszel, mert hol a bogyóktól, hol az italtól voltál kiütve. Leggyakrabban mindkettőtől...


Annyi minden volt, amiben segítenetek kellett volna akkoriban, és azóta is, fel sem tudom sorolni. 

Apa, mikor elmentél, már volt barátnőm, tervezgettük az első együttlétet, Anyával hogy beszélhettem volna erről? Öcsi tizenhárom évesen lett először szerelmes, és csak velem beszélhetett róla, mert nem voltál ott. Mikor végeztem a sulival, nem tanultam tovább, mert szarok voltak a jegyeim, a magatartásom, mivel nem voltál ott, hogy fegyelmezz, Anya pedig úgy be volt ájulva, hogy észre sem vette. Mikor belevágtam az első vállalkozásomba, nem szóltál, hogy tuti bukta lesz, mert nem voltál ott. Mikor Öcsi tizenkilenc évesen már minden másnap részeg volt, nem ültél le vele beszélni, én meg bármit mondhattam neki, ha egyszer Anyától is ezt látta! 


Szóval, mivel rég nem találkoztunk, elmondom, Öcsi most fog nősülni, egyébként az én cégemnél van, műszakvezető. Én sokra vittem, saját céget viszek a bútoriparban, szép házam van, feleségem és két gyerekem, akiket - veletek ellentétben- fel is fogok nevelni, ha belehalok is! Nem lesz olyan perc, mikor nem számíthatnak rám. Megbocsájtom, ahogy velünk bántatok!


Végezetül: Jól vagyunk!
Megosztás: 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése