2016. augusztus 29., hétfő

Nyolcadik hét - Összegzés


Kedves résztvevők! Először is: szeretnék bocsánatot kérni, hogy sikerült megint késnem egy napot az összegzéssel, de zsúfoltra sikeredett a hétvégém. Utolsó hétvége iskolakezdés előtt, szóval pörögtek az órák rendesen, és mivel internetközelbe nem jutottam, elmaradt az új cím érkezése. Remélem, hogy az iskolai nehézségek miatt nem lesznek ennél nagyobb csúszások, de mivel utolsó évemmel nézek farkasszemet, érettségi, nyelvvizsga, ésatöbbi, ezért nem ígérek semmit, csak annyit, hogy igyekszem. :)

Nézegettem a listát, és észrevettem, hogy a számozással valami nem stimmel. Szeretnék gratulálni magamnak, kimaradt egy cím, de végül is... talán édes mindegy, milyen sorrendben érkeznek, nem?

Köszönöm a csodásabbnál csodásabb alkotásaitokat, a véleményeket, szerintem mozgalmas hét volt a nyolcadik. És akkor, mint ahogy az lenni szokott, jöhet is a folytatás, a kilencedik hét, és a kimaradt cím, amely nem más, mint: Küldetés.

Sok sikert!
Megosztás: 

2 megjegyzés:

  1. Illik is ehhez a héthez a cím XD
    A Sors akarta, hogy múlt héten átugord :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Geez, ebbe bele sem gondoltam, és tényleg! :O :'D

      Törlés